Christmas in the desert - Reisverslag uit Doha, Qatar van robvuur - WaarBenJij.nu Christmas in the desert - Reisverslag uit Doha, Qatar van robvuur - WaarBenJij.nu

Christmas in the desert

Door: Robert

16 December 2007 | Qatar, Doha

Hallo allemaal, hierbij weer eens een bericht uit het oosten.

Allereerst wens ik een ieder fijne kerstdagen en een voorspoedig 2008!! We proberen hier ook een kerstsfeer te scheppen met plastic kerstbomen en veelgekleurde lichtjes. 1e kerstdag gelukkig vrij en kerstavond organiseren we een diner. Een witte kerst zit er niet in
bij 25 graden maar ja ik kan niet klagen, het is op dit moment heerlijk weer. Het is dan ook perfect voor een woestijntrip op zijn tijd, ik wat foto's erbij geplakt. Laatste keer waren we met 13 auto's inclusief 2 hummers. Ja ook deze kunnen vast komen te zitten met hun 6.1 liter motor en mega brede banden! Lekker bbq-en en een aantal mensen hebben ook nog gekampeerd, wij deze keer niet dus op tijd (5 uur wordt het zeer snel donker) weer terug. Met mij en Eva ook alles prima.

• 16 December 2007 - 20:00

JosM:

Hee Rob! Dus ik heb weer voor niks een kerstkaart gestuurd? Mooi is dat ;)

Prettige dagen en voorzichtig met vuurwerk (vooral als je dat meeneemt uit de quarry)

• 16 December 2007 - 20:28

Sas En Stef:

He Robbie, hoe heb je die kameel gelokt? Veel plezier met kerst, hier ligt het ijs al in de sloot. Doegies je broer en zus.

• 18 December 2007 - 17:12

Herman & Hanny:

Hoi Robert, leuk om weer eens wat te lezen, het was veel te lang geleden. Ook leuk dat er een foto van Eva bij zat, nu weten we tenminste hoe ze eruit ziet! Wij wensen jullie, ondanks de heeel andere weersomstandigheden een fijne kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar toe.
    Groeten

• 08 Januari 2008 - 09:14

Danny Lee:

Hoi Rob, Eva, heb ik wat gemist? denk het wel. Een gelukkig en belevenis vol 2008. Oh Ja, Binnenkort geen delftenaar meer maar een echte Leienaar (flink aan het klussen). Hoop je snel weer eens te zien. Groet, Danny