Gulf Paradise - Reisverslag uit Doha, Qatar van robvuur - WaarBenJij.nu Gulf Paradise - Reisverslag uit Doha, Qatar van robvuur - WaarBenJij.nu

Gulf Paradise

Door: Webmaster

05 Mei 2007 | Qatar, Doha

Hallo daar! Alles prima hier in de parel van de Golf. Druk bezig met stenen aanvoeren naar het project, en zowaar worden ze nu gebruikt om golfbrekers te bouwen. De vrij(e)dagen zijn erg relaxed, met name omdat de temperatuur nog niet boven de 40 graden, maar dat verandert nu snel. Begin van april toch nog wat regen gehad (net als in maart) met als gevolg dat sommige plekken op een savanne gaan lijken. Zie foto van de beach road naar het werk.
Het feestje op de ambassade met Koninginnedag was erg leuk. Lekker borrelen met een oranje stropdas om, gezellig. Compleet met vers ingevlogen haringen, Heineken uiteraard en een rijsttafel. Het aantal Nederlanders in Qatar loopt ook op, de meeste zijn werkzaam in de bagger- of olieindustrie of de hotels, er waren zo'n 200 man. Verder vlieg ik af en toe nog naar de emiraten, dat blijven toch ook mooie tochten (zie foto met kliffen).
Ik ben tot 8 juni nog hier, dan weer even kort in NL en daarna op vakantie naar Cananda! Ik wens NL nog meer lekker weer in April en misschien tot in juni, groeten Robert.

• 06 Mei 2007 - 17:17

Herman & Hanny:

Nu genieten dan nog maar en nog even hard werken zeker? Groetjes en tot ziens

• 11 Mei 2007 - 19:25

Leon:

Ziet er geweldig uit Robert. groeten en tot juni dan prikken we nog een vleesje

• 21 Mei 2007 - 14:06

HED:

Hee Vuurens, wij horen hier allemaal verhalen over dat vlees dat je daar aan het prikken bent. Fotos'?

Groeten P en B

• 27 Mei 2007 - 12:18

SOK:

Namens de young HED-verkenners kan ik mededelen dat die foto er prima uit zou zien. Alleen motten jullie je gewoon nog effies focusen op werken ipv deze site terroriseren met kansloze opmerkingen. die foto's die volgen wel over een paar maanden.

• 27 Mei 2007 - 12:20

SOK: