Desert trip - Reisverslag uit Doha, Qatar van robvuur - WaarBenJij.nu Desert trip - Reisverslag uit Doha, Qatar van robvuur - WaarBenJij.nu

Desert trip

Door: Webmaster

08 April 2006 | Qatar, Doha

Vrijdag weer een mooie woestijntrip gemaakt met Klaus en Leann. We hadden afgesproken op de top van een soort tafelberg in het zuidwesten van Qatar bij de Saudi grens. Vanuit daar zijn we over het plateau richting Umm Bab naar het noorden gereden. Buiten de zon, hitte en zand/gesteente zo ver je kan kijken is er niets. Als je dan het skelet van een kameel tegenkomt is het plaatje compleet. Voorbij Umm Bab beginnen de olie- en gasvelden, het hele gebied ligt vol met pijpleidingen van allerlei formaten en zo nu en dan een gasfakkel. Ik kijk al uit naar de volgende vrij(e)dag.

• 08 April 2006 - 14:01

Joris:

Je had die kameel wel wat te drinken mogen geven, hij ziet er niet best uit. Misschien ook wat vaker sproeien daar, heel het landschap is een beetje droogjes...

• 09 April 2006 - 10:40

Ma:

Hoi Robert, leuke fotos,wat een uitgestrektheid, je zal verdwalen zeg(botjes). groeten van Pa en Ma

• 10 April 2006 - 06:22

SOK:

Hee man RURE. Ga eens werken of zo! Ziet er goed uit jongen, ik krijg ook weer de kriebels bij deze foto's. Is er al een goede B2B voor je geregeld? ;)

• 10 April 2006 - 06:44

BVOS:

Hee RURE,

leuk om te zien dat je veldwerkroots nog altijd aanwezig zijn. Tussen al dat zand even een fotootje van een gips-outcrop met je fototasje erbij voor de schaal... toch nog een beetje de geoloog he? Je werkt daar wel in een echte Boskalis-omgeving trouwens: zand zo ver het oog reikt....

• 10 April 2006 - 07:48

Sas:

Ha broer, cool zeg, zo'n grote zandbak, nog fata morgana's gezien?

• 10 April 2006 - 09:16

Herman&Hanny:

Leuk, nu kunnen we jou site volgen. We misten die van Anne-Rieke en Remco alweer. Dus wij gaan alles lezen, maar het mag wel wat uitgebreider hoor!
    Groetjes

• 10 April 2006 - 13:14

Stefan:

Ha Roberto, Je plastic-zandschepje stond zeker niet op de paklijst..? Ziet er goed uit. Heb je al een oase gezien met buikdanseressen?
    Meeten we nog op Schiphol 28 april? dan vlieg ik naar Turkije. Hoor het wel!