Op de valreep - Reisverslag uit Doha, Qatar van robvuur - WaarBenJij.nu Op de valreep - Reisverslag uit Doha, Qatar van robvuur - WaarBenJij.nu

Op de valreep

Door: Webmaster

21 Februari 2007 | Qatar, Doha

Zo nog net een bericht in februari. Mijn streven was om minimaal 1 bericht te posten maar dat valt nog niet mee. De afgelopen 4 weken heb ik het alleen mogen redden op het quarry-honk. Veel lopende zaken zoals personeel, materiaal en produkties bijhouden. Ook ben ik 4 keer op en neer geweest naar de Emiraten, erg leuk maar intensief. Elke quarry heeft zo zijn specifieke problemen en ze produceren nog
niet voldoende waterbouw stenen. De voortgang van het hele werk is verder vetraagd omdat de bouw van de golfbrekers maar niet wil vlotten.
Verder bevalt het qatariaanse leven nog wel, begint eindelijk weer een lekker temperatuurtje te worden. Af en toe naar de bios, bbq-en, squash en het is alweer te lang geleden sinds de laatste woestijntrip. Nog 2 weken en dan vlieg ik weer richting NL, tot dan!

• 21 Februari 2007 - 19:43

Danny Van Der Lee:

Ziet er Ruig uit Rob. Kijk je uit voor geologische-stof-longen of zit jij nou net in een Airco gevoerde James Bond Jeep. Als je in Ned bent krijg je een koude klets in de WijnHAVEN. Voel je je toch nog een beetje vertrouwd

• 22 Februari 2007 - 16:57

Hanny&Herman:

Gelukkig, toch nog een berichtje dus. Druk,druk,druk, maar ja zo is het bij iedereen. Behalve dan bij jou Pa&Ma, die genieten van de vakantie. Nog even volhouden en tot over 2 weken.
    Groeten

• 23 Februari 2007 - 15:40

Saskia:

Ha broer, weer lekker aan het graven zo te zien. Tot binnenkort weer.